KaradenizYurtiçi Turları

Doğu Karadeniz Turu

İLYA TRAVEL

DOĞU KARADENİZ YAYLA GEZİ PROGRAMI

1.Gün:

Hatay’dan çıkış ve sabah şehzadeler şehri Amasya’ya varış.

2.Gün:

Sabah Yeşilırmak üzerinde alacağımız kahvaltı sonrası büyülü güzellikleri, denizi, doğası, ormanları, mısırı, hamsisi, Temel’i, Fadime’si, hareketli ve sevecen insanları ile Karadeniz’i gezmeye başlıyoruz. İlk olarak Amasya Hazeranlar Konağı, Kral Kaya Mezarları, Mumya Müzesi, Saat Kulesi ve II. Beyazıt Külliye’sini geziyoruz. Bu geziler sonrası Amasya’dan ayrılıyor ve Samsun’a geliyoruz. Alacağımız öğle yemeği sonrası Atatürk İlk adım Anıtı, Gazi Rıhtımı, (Kurtuluş Yolu) ve Atatürk’ün Samsun’a geldiği Bandırma Vapuru’nu geziyoruz. Çarşamba Yeşilırmak üzerinden geçerek Fatsa’ya gelip otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği, konaklama ve eğlence.

3.Gün:

Otelde alacağımız kahvaltı sonrası ayrılıyor ve Ordu’yu kuşbakışı seyredeceğimiz Ordu Boztepe’ye çıkıyor ve bu muhteşem manzaraya şahit oluyoruz. Daha sonra Trabzon’a doğru yola çıkıyoruz. Güzerhamız üzerinde öğle yemeğini ünlü Akçaabat Köftesini burada yedikten sonra, Trabzon Atatürk Köşkü, Ayasofya Müzesi’ni gezdikten sonra Akçaabat’ta minibüslere aktarma yaparak muhteşem güzelliği ile kayabaşı yaylasına geliyoruz. Konaklama, akşam yemeği ve eğlence otelimizde.

4.Gün:

Sabah otelde alacağımız kahvaltı sonrası otelimizden ayrılıyor ve minibüslerimize binerek otobüsümüze dönüyor ve Sümela Manastırı(Meryemana)’na çıkıyoruz. Ardından bir çay fabrikasını da gezerek, çay üretimi hakkında yetkililerden bilgiler alıyoruz ardından Sürmene’nin Ünlü Bıçakçılarını ziyaret ediyoruz. Ardından Uzungöl Yaylası’na çıkıyoruz buradaki gezimiz ve serbest zaman sonrasında Çayeli’ndeki otelimize geçiyoruz.. Konaklama, akşam yemeği ve eğlence .

5.Gün:

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası. Çayeli’nde meşhur Rize bezinin üretildiği tezgâhları geziyoruz. Ardından Fırtına Deresi’ni takip ederek Ayder Yaylası’na çıkıyoruz. Ayder Yaylasını gezdikten sonra konaklama yapacağımız otele eşyalarımızı bırakarak Doğu Karadeniz’in en uç noktası olan Sarp sınır kapısından komşu ülke Gürcistan’a geçiyoruz. Burada sadece günübirlik Batum’u geziyoruz. İçinde yüzlerce çeşit ağaç, çiçek ve bitkiyi barındıran Avrupa’nın en büyük ikinci botanik bahçesi olan Batum Botanik Bahçesi’ni geziyoruz.  Sonrasında Bulvar, Saat Kulesi, Ermeni Kilisesi, Beyaz Restoran(Her şeyi ters restoran), Gonio Kalesi geziyor ve akşam tekrar Türkiye’deki otelimize geçerek yerleşiyoruz.

6.Gün:

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası ayrılıyoruz. Borçka, Artvin’den geçerek Erzurum Tortum Şelalesi’ni geziyor ve Erzurum’a geliyoruz. Meşhur Erzurum Cağ Kebabı ile öğle yemeğini yedikten sonra otelimize yerleşiyoruz. Dinlenme sonrası Akşam yemeği otelimizde.

7.Gün:

Sabah otelimizde aldığımız kahvaltı sonrası Erzurum’daki Yakutiye Medresesi, Çifte Minare, Ulu cami ve Tarihi Erzurum Evi’ni gezip Erzurum’dan ayrılıyor ve dönüş için yola koyuluyoruz. 18 Ağustos günü de Hatay’a varıp, Karadeniz turunu bitiriyoruz. Bir başka  turda buluşmak dileğiyle sizlere veda ediyoruz.

GEZİ ÜCRETİNE DÂHİL OLAN HİZMETLERİMİZ

• Özel lüks otobüslerle tüm ulaşımlar
  • Araç içi ikramlar
  • Batum Turu

GEZİ ÜCRETİNE DÂHİL OLMAYAN HİZMETLERİMİZ:

• Tüm öğlen yemekleri.
  • Otellerde ve restoranlarda alınan yemeklerdeki tüm ekstra içecekler.
  • Müze, mağaza ve ören yeri giriş ücretleri.
  • Tüm ekstra harcamalarınız
  • Yurt dışı çıkış harcı

Değerli misafirlerimiz: Her ne kadar yaz ayında gelmiş olsanız da, geleceğiniz bölge Türkiye’nin en çok yağış alan bölgesi olduğu için yanınıza yağmurluk, mont ve rahat yürüyüş için spor ayakkabı ve eşofmanınızı almanızı öneririz.

Programı bilgisayarınıza indirmek için tıklayınız