Kayak TurlarıYurtiçi Turları

Günübirlik Maraş Kayak Turu

125 TL
 Her Haftasonu Çıkışlı

06.00 ‘Da K.Maraş’a Hareket Ediyoruz. Kahramanmaraş Yedi Kuyular Kayak Merkezi’ne Varıyoruz. Burada Doğanın Beyaz Örtüsüyle Geçireceğimiz Eşsiz Keyifli Serbest Zamanımızı Tur Rehberimizin Eşliğinde Değerlendiriyoruz. Dileyen Misafirlerimiz Kayak Merkezinde Kayak Takımı, Kızak Vb.Aktivitelerden Yararlanabilir. Dileyen Misafirlerimiz De Kafeteryada Çay Kahve İçebilir, Eşsiz Manzaranın Tadını Seyrederek Ve Fotoğraf Çekerek Vakit Geçirebilirler. Saat 13.00’de Alacağımız, Lezzetli Köfte Veya Sucuk–Ekmek–İçecekten Oluşan Öğle Yemeğimizin Ardından,Tur Rehberimizle Kar Aktivitemizi Karların Üzerinde Bolca Halay Ve Harika Şarkılar Eşliğinde Eğlencemize Devam Ediyoruz. Daha Sonra Saat 14.30 Gibi Kayak Merkezinden Ayrılıyoruz Ve Ardından Eski K.Maraş Evlerinin De Bulunduğu Çarşı Da Alışveriş İçin Serbest Zaman. Ahşap Ve Bakır İşçiliğinin Zengin Ürünlerini Göreceğimiz Tarihi Maraş Çarşısında Verdiğimiz Mola Sonrasında K.Maraş Yöresel Lezzetlerinden Ve Tatlılarından Tabii Ki Olmazsa Olmazı Dondurma Eşliğinde Tatmak İçin Tarihi Yaşar Pastanesi’ne Gidiyoruz. Tatlılarımızı Ve Dondurmalarımızı Yedikten Sonra Dondurma Müzesini Ziyaret Edip Misafirlerimiz İsteği Doğrultusunda Mado’da 15 Dakika Alışveriş Molası Vereceğiz. Saat 18.30 Bizleri Bekleyen Aracımıza Binip Ve Ardından Hatay’a Hareket.

Daha sonraki turlarımızda buluşmak üzere sizlere veda ediyoruz…

ÜCRETE DÂHİL OLAN HİZMETLER

• LÜKS ARAÇLARLA KONFORLU ULAŞIM (sayıya göre uygun olan yüksek model araç)